Контроль якості

Контроль якості продукції, що потрапляє на полиці супермаркетів «Фуршет», і обслуговування в торгових точках мережі - один із пріоритетних напрямків у роботі «Фуршет». З цією метою був створений відділ контролю якості - департамент, який здійснює поетапний контроллінг товарів - від прийняття товару комірниками до розміщення на полицях.

Надзвичайно важливий етап контролю - транспортування продуктів і стандарти роботи розподільчих центрів «Фуршет»:

• для бакалійної групи товарів, кондитерських та алкогольних виробів
• для промислових продуктів
• для овочів.

На цьому відрізку компанія «Фуршет» здійснює контроль умов зберігання товарів у розподільчих центрах, контроль оборотності й ротації товарів. У всіх розподільчих центрах дотримується зональне зберігання продукції. Товари спеціального зберігання (смакоароматичні речовини, спеції, тютюн, кава, чай, цукор) знаходяться в ізольованих кімнатах. Це гарантує дотримання належної якості товару.

При прийманні товару здійснюється контроль термінів придатності й інших узгоджених параметрів якості.

В усіх супермаркетах «Фуршет» регулярно проводиться внутрішня експертиза якості продукції. Вона включає перевірку:

• терміну придатності товарів у торговому залі
• наявності правильної інформації на товарах
• маси нетто фасованої продукції
• робочого стану холодильного обладнання, санітарного стану торгового залу, приміщень для зберігання товарів
• зовнішнього вигляду продавців на робочому місці.

У мережі працюють ветлікарі, в обов’язки яких входить перевірка якості продуктів тваринного походження.

Персонал супермаркетів «Фуршет» регулярно проходить плановий медогляд.

Особлива увага в «Фуршеті» приділяється зовнішньому аудиту постачальників, що надають продукцію, яка використовується при виробництві товарів під власними торговими марками «Фуршет» і «Народна». Фахівці відділу якості оцінюють можливість підприємств виробляти продукцію відповідно до вимог нормативної документації і законодавчої бази України.

Мережа магазинів «Фуршет» робить усе, щоб покупці були впевнені в якості придбаної продукції.