В червні цього року виповнився рік, як в мережі супермаркетів «Фуршет» діє програма лояльності FISHKA.

В червні цього року виповнився рік, як в мережі супермаркетів «Фуршет» діє програма лояльності FISHKA. 02.07.2014

FISHKA - перша національна коаліційна програма лояльності, що утворилася завдяки одночасному вступу до програми лояльності ОККО мережі супермаркетів «Фуршет», мережі магазинів «АЛЛО» та Райффайзен Банк Аваль.

Протягом 2012го року FISHKA працювала в мережі супермаркетів «Фуршет» в пілотному варіанті. Відпрацьовувалась взаємодія з клієнтами, обмін даними, відповідність законодавству, бухгалтерські проводки, маркетингова стратегія та інше. Через рік тестувань вона запрацювала повноцінно. Майже одночасно з офіційним запуском у мережі «Фуршет» відбулося залучення до FISHKA інших стратегічних партнерів. І FISHKA, яка до цього працювала виключно на ОККО, стала повноцінною коаліційною програмою.

Програма лояльності має легкий поріг входу: картка не продається, пропонується клієнту при покупці від 75 грн., одразу нараховуються бали. Але використання балів можливе тільки після реєстрації клієнта, що пов’язано з законом про захист персональних даних.

Сьогодні 47% клієнтів мережі є учасниками FISHKA. Про зацікавленість і прихильність клієнтів говорить високий відсоток використання балів – зараз це 68 – 70% (100% досягнути неможливо, адже бали мігрують між партнерами програми). Останні місяці FISHKA долучає біля 85 тисяч споживачів щомісяця. Рахуються тільки ті клієнти, що зареєструвалися і хоча б раз списали бали.

«Можна впевнено говорити, що ми задоволені першим роком роботи. Завдяки FISHKA ми об’єднали в єдину систему свою мережу. Так склалося історично, що супермаркети «Фуршет», «Гурман-Фуршет» мали свої картки. «Народний», що працював в форматі міні-гіпермаркету з мінімальною націнкою, взагалі не мав жодної програми лояльності. Ми задовольнили постійних клієнтів і здобули нових. Вже пів року ми працюємо з розумінням кошику. Пропонуємо покупцю саме той товар, який йому потрібен. Постійно нагадуємо про себе, завдяки чому маємо високий відсоток відгуків на пропозиції. Важливим етапом роботи було залучення до FISHKA і наших постачальників. Відпрацювавши певний інструментарій на нашому private label, ми запропонували їм готові кейси», - говорить Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі супермаркетів «Фуршет».

Для того, щоб донести клієнту знання про коаліційну програму, «Фуршет» разом з партнерами проводить масштабні акції. Наприклад, взимку було розіграно п’ять автомобілів Honda Accord. Василь Дмитрів, керівник програми FISHKA, коментує: «Ми переконані, що саме коаліційна програма дає найбільший ефект для торговців. По-перше, покупці отримують більшу сукупну вигоду, перефразовуючи відомий вислів «гуртом - дорожче». Завдяки чому клієнти залишаються з торговцем попри спокусливі пропозиції конкурентів. По-друге, торговці отримують нових клієнтів за рахунок перехрещення клієнтських баз партнерів. Перша спільна акція це підтвердила. Наприклад, кількість клієнтів, які почали купувати і на ОККО і у «Фуршеті», зросла більше як на чверть. А у перший місяць акції кількість нових зареєстрованих клієнтів зросла на 33% у порівнянні до попереднього місяця».

Назад