Мережа «Фуршет» йде шляхом безперервних покращень

Мережа «Фуршет» йде шляхом безперервних покращень 04.04.2011

Одна з найбільших в Україні мереж оптово-роздрібної торгівлі «Фуршет» підбила підсумки роботи у 2010 році і поділилася планами на 2011 рік.

У рамках програми розвитку та покращення якості послуг, що надаються мережею «Фуршет», керівництво компанії прийняло рішення оновити деякі магазини мережі. Так, один з вінницьких супермаркетів «Фуршет» перенесли у нове, більш просторе приміщення на вул. Папаніна, 1 (ТЦ «Квартал»). Офіційне відкриття магазину відбулося в кінці грудня 2010 року. Торгова площа оновленого магазину складає 3000 кв. м. Асортимент - більше 4500 найменувань товарів. Покупців обслуговує 14 кас. У планах - збільшити їх кількість ще на 2 каси.

Наприкінці лютого 2011 року в Києві після ремонту відкрився супермаркет «Фуршет» на вул. Кибальчича, 11а. Тут покупці зможуть не лише придбати продукти харчування та супутні товари, але й поласувати гарячими булочками, запашними круасанами, смачним хлібом, багетами та іншими хлібобулочними виробами з пекарні, яка знаходиться прямо в магазині.

Ще одним важливим кроком на шляху розвитку мережі «Фуршет» є розширення географії бізнесу компанії. Адже відкриття нових магазинів - це можливість стати ближче до споживача. Так, в 2010 році свої двері для покупців відкрили нові магазини «Фуршет» у Фастові, Дніпропетровську, Нетішині, Кам'янці-Подільському, Рівному та Києві.

У 2010 році мережа «Фуршет» почала розвивати новий сегмент економічних мінігіпермаркетів «Народний». Перший магазин з такою назвою відкрився в червні у Києві на території центру торгівлі «Даринок» (вул. Магнітогорська, 1а). Торгова площа мінігіпермаркета «Народний» - понад 7000 кв. м.

Окрім розширення мережі стратегічно важливим для компанії «Фуршет» є розвиток власного виробництва та напрямку Private label (власні торгові марки).

Так, в 2010 році асортимент готових страв власного виробництва збільшився на 40 позицій. У кулінарних відділах магазинів «Фуршет» з'явилися нові салати, м'ясні і рибні страви, закуски, десерти, хлібобулочні вироби. Любителі солодкого змогли оцінити кондитерські новинки. А це більш, ніж 25 нових тортів і близько 20 нових тістечок. У переліку хлібобулочних виробів, які виготовляють пекарні мережі «Фуршет», з'явилося більше 20-ти нових товарних позицій.

За новинки власного виробництва покупці «проголосували» гаманцем. У минулому році продаж нових товарних позицій збільшилися майже в 4,5 рази, що стимулювало компанію до подальшого розширення асортименту продукції власного виробництва. Найближчим часом нові страви з'являться в кулінарних відділах магазинів «Фуршет».

Темпи зростання продажів товарів ВТМ «Фуршет» в середньому в 2 рази перевищують зростання продажів товарів незалежних виробників. У 2010 році частка продажів продукції торгових марок «Фуршет» і «Народна» у різних товарних категоріях досягла 50-70%.

Наприклад, частка продажу соняшникової олії ТМ «Фуршет» у минулому році склала близько 70% від загальної реалізації продукції даної категорії. У число лідерів продажів також потрапили соки, шоколад, крупи, яйця та цукор ВТМ «Фуршет». Популярність цих товарів зумовлена поєднанням стабільно високої якості і доступної ціни, що є одним з ключових чинників при виборі товарів споживачами.

Загалом же частка продажів продукції, що випускається під власними торговими марками мережі «Фуршет», склала близько 10% від загального обороту компанії. До кінця 2011 року «Фуршет» сподівається збільшити цей показник вдвічі. Для цього компанія активно працює над розширенням асортименту Private label.

«Фуршет» регулярно проводить різні дослідження ринку, вивчає побажання споживачів і прагне максимально задовільнити потреби своїх клієнтів. Велике значення компанія надає формуванню асортименту продукції та цінової політики. З цією метою компанією «Фуршет» був сформований єдиний продуктовий каталог, що дало змогу відстежувати і виводити з асортиментного ряду неходовий товар, забезпечити наявність на полицях магазинів свіжих якісних продуктів, а також знизити трудовитрати на формування замовлень і документообіг.

Крім цього, в 2010 році торговельно-роздрібна мережа «Фуршет» завершила складний масштабний проект по запуску системи управління магазинами на основі SAP, впровадження якої дає можливість автоматизувати основні бізнес-процеси товарної логістики, оперативно реагувати на зміну цін, проводити калькуляцію вартості товару в мережі «Фуршет»; формувати асортиментний ряд, відслідковувати наявність товару в магазинах.
Директор з маркетингу компанії «Фуршет», Карлінський Геннадій: «У 2011 році ми продовжимо роботу над поліпшенням якості послуг, що надаються мережею «Фуршет», при цьому особлива увага приділятиметься асортименту продукції та формуванню гнучкої і лояльної цінової політики».
Cьогодні компанія «Фуршет» знаходиться на стадії поліпшення системи управління: оптимізації організаційної структури, побудови системи навчання та мотивації персоналу, оптимізації бізнес-процесів і збільшення рентабельності мережі.

У 2010 році компанія «Фуршет»:


• Ввела систему автозамовлення, яка дозволяє планувати товарні запаси й, разом з тим, спрощує взаємодію з постачальниками.

• Запровадила систему електронних торгів, що дозволяє визначити кращі умови поставок і цінові пропозиції.

• Запустила корпоративний портал. Цей ресурс дозволяє організувати командну роботу, підвищити ефективність внутрішньокорпоративних комунікацій і, як наслідок, продуктивність праці, проводити он-лайн навчання та тестування персоналу, автоматизувати та підвищити ефективність бізнес-процесів.

• Розробила і запустила корпоративний сайт http://furshet.ua. Тут розміщується і регулярно оновлюється інформація про діяльність компанії, акції, які проходять в магазинах мережі, фото- та відеозвіти, вакансії та багато іншої корисної інформації.

Скачати прес-реліз

Назад