«Фуршет-Гурман» з'явився у «Домосфері»

«Фуршет-Гурман» з'явився у «Домосфері» 03.05.2012

Група компаній DeVision підписала попередній договір оренди з супермаркетом преміум-класу «Фуршет Гурман», який розміститься у третій черзі багатофункціонального кварталу «Домосфера» (Столичне шосе, 103). Брокером угоди виступила компанія Jones Lang LaSalle.
Супермаркет «Фуршет Гурман» займе близько 5000 кв. м на 1 поверсі торгово-розважального комплексу. Тут він почне свою роботу в оновленому форматі.

Олег Пономарьов, Операційний директор ГК DeVision, зазначив: «Успішність будь-якого проекту залежить від кількох факторів: концепція, архітектурне рішення і пул орендарів, який буде відповідати першим двом пунктам. Зараз підписано кілька протоколів з провідними гравцями ринку, але ми вирішили почати інформування ринку про набір орендарів у наш новий ТРЦ саме з продуктового супермаркету, який обов'язково стане основним якорем третьої черги багатофункціонального кварталу «Домосфера» і задасть певну планку тим учасникам ринку, які прагнуть стати з нами однією командою».

Геннадій Карлінський, Директор з маркетингу компанії «Фуршет»: Мережа магазинів сімейної покупки «Фуршет» успішно розвиває магазини преміум-формату «Гурман - Фуршет». Це ресторан-супермаркет для людей, які цінують смак, розбираються і розуміють продукт і його якість, які знають про те, як впливає країна походження продукту на його особливості. Ми прийняли рішення про участь у даному проекті, ретельно зваживши і продумавши всі ключові моменти. Вплинули на наше рішення такі причини:
• Це цікаво - для нашого ринку цей проект досить перспективний та концептуальний;
• Це ефективно - існує реальна можливість розвитку, так як багато реалізованих проектів у центрі Києва мають проблеми з трафіком і пробками, які ускладнюють доступ до торгових майданчиків;
• Це зростання - проект об'єднає кращі інновації, які ми впровадили за ці роки у наших магазинах. Не зважаючи на те, що преміум-формат для нас не є новим, як для більшості рітейлерів, які почали освоювати цю область відносно недавно, ми вкладемо у новий магазин всі доступні інновації у сфері методів і якості обслуговування.


Олексій Пашун, Заступник керівника відділу торговельних площ Jones Lang LaSalle Ukraine, додав: «У нашій роботі з цим об'єктом ми акцентуємо увагу на операторах, що працюють у сегменті середній + і преміум, і ми впевнені, що саме такий пул орендарів найбільш оптимальний для даного торгового комплексу. Якірні орендарі мають велике значення для будь-якого торгового об'єкту, оскільки не тільки генерують потоки відвідувачів, а й задають tenant mix всього проекту. Ми раді, що першим «якорем» цього торгового комплексу став супермаркет преміум-класу «Фуршет Гурман». Упевнений, що він буде успішно функціонувати у синергії з іншими fashion-операторами високого рівня, які з'являться у цьому проекті ».

Нагадаємо, що багатофункціональний квартал «Домосфера» розташований на перетині 3 великих магістралей Києва: Столичне шосе, вул. Ак.Заболотного та Дніпропетровське шосе. Загальна площа проекту 158 283 м2. Для зручності відвідувачів після введення в експлуатацію всіх черг торгово-діловий квартал буде з'єднаний прямими переходами.
До складу комплексу входить:

ТЦ «Домосфера» (відкритий 16 травня 2009р.) Пропонує товари та послуги premium-класу для сім'ї і дому. Працює на потреби цільової аудиторії з високим і дуже високим доходом. Корисна площа - 30 780 кв.м.
Бізнес-готель Ramada Encore (бренд входить у найбільшу міжнародну отельерську групу Wyndham Hotel Group) на 322 номерів, у тому числі 58 житлових апартаментів. До складу готелю входять: конференц-зона на 1200 кв.м., hab, ресторан La Moda, 2 фітнес-зали. Відкриття - травень 2012 року.

Бізнес центр В + загальною площею 22 000 м2, в якому розміщені великі українські компанії. Для ефективної роботи бізнес центру передбачені парковка на 300 машиномісць, безкоштовні маршрутні таксі із станції метро «Вибудічі» і Московської площі. Додатковий сервіс для орендарів і гостей центру: автомийка і шиномонтаж, ремонт взуття, хімчистка, турагентство, страхова компанія, нотаріус, оздоровчий центр.

ТРЦ загальною площею 38 000 кв.м. На двох рівнях нового центру представлені: продуктовий супермаркет «Фуршет Гурман», тематична шопінг галерея Fashion Avenue, Union Street і Sport Street. Розважальний центр для дітей та дорослих, пятизальний кінотеатр і Food Сквер займають понад 6000 м2. Серед операторів відомі українські та міжнародні компанії. Відкриття - листопад-грудень 2012 року.

Мультифункціональна спортивно-концертна арена на 18 978 посадкових місць, укомплектована найсучаснішим обладнанням. Корисна площа - 45 000 кв.м. Відкриття - 2015 р.

Назад