«АВК» запускає партнерську програму з торговою мережею «Фуршет»

«АВК» запускає партнерську програму з торговою мережею «Фуршет» 20.06.2012

Компанія «АВК» запускає спільний проект з національною мережею супермаркетів «Фуршет» - відкриття музеїв шоколаду на території магазинів у великих українських містах. Організатори розраховують, що спільна програма підвищить привабливість торговельних залів мережі, збільшить потік споживачів, і сприятливо позначиться на продажах, зокрема, солодощів «АВК».


Перший музей відкривається сьогодні о 14:00 у місті Ялта. Вхідним квитком є чек будь-якого магазину «Фуршет» у Криму з продукцією «АВК» на суму від 30 грн.

Відпочиваючі Великої Ялти зможуть урізноманітнити своє літнє дозвілля завдяки захоплюючій екскурсії по музею шоколаду, здійснити подорож в історію і ознайомитися із сучасними досягненнями шоколадних справ майстрів - відвідувачів чекають більше 50 оригінальних експонатів, створених із справжнього шоколаду.

«Ми хочемо «вийти »за межі полиці у магазині і максимально скоротити дистанцію між брендом« АВК »і задоволенням, яке приносить наша продукція, - говорить Директор з маркетингу компанії« АВК »Олексій Большов. - Нашою серійною продукцією ми пишаємося не менше, ніж шоколадними шедеврами музею, тому відкриття музею у магазині - послідовний крок назустріч нашому споживачеві ».

«Ми впроваджуємо найкращі світові стандарти обслуговування, що пройшли перевірку часом, і одночасно відкриті для нестандартних новаторських інструментів просування, - зазначає Директор з економіки розвитку «Фуршет» у АР Крим, Сергій Сторчак, - Головний критерій оцінки - зручність і задоволення нашого відвідувача . Проект компанії «АВК» довів свою ефективність і завоював популярність у споживачів, тому ми з радістю взяли участь у цьому проекті».

Для інформування споживачів про можливість відвідати музей шоколаду у торгових залах мережі транслюється звукова реклама, розміщені спеціальні «інформаційні» цінники, на вході і виході з магазинів встановлені промо-плакати.

Наприкінці екскурсії дітей і дорослих чекає солодкий сюрприз - безкоштовна дегустація ванільного пломбіру, политого шоколадною глазур'ю «АВК». Партнером дегустації виступила ТМ «Ажур».

Перший музей шоколаду у магазинах мережі «Фуршет» можна буде відвідати за адресою: м. Ялта, пров. Дарсанівський, 10, ТЦ «Фуршет-Гурман». Час роботи: з 10:00 до 19:00, вихідний понеділок.
obzor2.jpg

obzo1.jpg














































***
Компанія «АВК» - найбільший виробник шоколадних цукерок в Україні, була заснована у 1991 році. До складу компанії входить 4 кондитерські фабрики, розташовані у Дніпропетровську, Донецьку, Луганську та Мукачевому. Пріоритетним напрямом для «АВК» є шоколадні цукерки. Компанія - лідер українського ринку у сегментах вагових шоколадних цукерок і фасованих желейно-жувальних солодощів.

«АВК» гарантує високу якість своєї продукції. Система управління виробничими процесами компанії сертифікована на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 9001:2008 та 22000:2005. Відповідність даним стандартам - це контроль і управління якістю та ризиками на всіх етапах виробництва: від виробництва сировини до реалізації готового продукту.

Портфель продуктів компанії включає у себе солодощі для різних ситуацій - як подарунок до сімейного столу або для індивідуального споживання. Продукція компанії «АВК» відрізняється високою якістю і чудовими смаковими характеристиками, має оригінальний дизайн, нестандартну упаковку, власний стиль, що виділяється на тлі продуктів-конкурентів, що дозволяє «АВК» експортувати свою продукцію у більш ніж 20 країн світу. Візитними картками компанії у категорії шоколадних виробів є такі торгові марки, як «Парижель», «Королівський Шедевр», «Доміор», «Королівський Шарм», «Креамо», «Трюфель оригінальний», «Шоколадна ніч», «Гулівер» та ін .

Прес-секретар компанії «АВК»
Олена Зубенко
presa@avk.ua
(044) 206 85 90, вн. 1229
(050) 474 95 37


ПрАТ «АВК», 04080, Україна, м. Київ, вул. Межигірська, 82-А
Тел./Факс: +38 (044) 206-85-90, www.avk.ua Інформаційно-довідкова служба 0 (800) 5000 12.

***
Мережа магазинів сімейної покупки «Фуршет» - перша національна мережа супермаркетів, що впровадила кращі світові стандарти обслуговування. Входить до числа найбільших в Україні підприємств роздрібної торгівлі. Послуги мережі «Фуршет» спрямовані на задоволення потреб усіх категорій споживачів - від власників великого бізнесу і підприємців до студентів і пенсіонерів.

Торгова площа супермаркетів «Фуршет» становить від 800 до 9000 кв. м, асортимент – близько 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів від більш ніж 1000 вітчизняних і зарубіжних постачальників. Близько 80% асортименту магазинів «Фуршет» становлять товари вітчизняного виробництва.

Мережа має власні м'ясопереробні, пельменні, кондитерські, кулінарні, рибні виробництва та пекарні.

Мережа працює без посередників - товари потрапляють на полиці торгового залу за принципом «виробник-магазин», що забезпечує низьку ціну, свіжість і якість.

Щодня супермаркети «Фуршет» відвідують понад півмільйона покупців. У першу чергу їх приваблює висока якість товарів, низькі ціни, численні акції та програми лояльності.
У мережі діє Єдина Дисконтна Програма, соціальна програма для пенсіонерів. «Фуршет» регулярно проводить благодійні акції, спрямовані на підтримку дитячих будинків, національні та міжнародні волейбольні турніри, підтримує дворовий футбол.

26-го квітня 2012-го року відбулося вручення Першої національної премії України в сфері роздрібної торгівлі Retail Awards. Перемогу у номінації «Краща мережа супермаркетів Україна» на думку покупців, здобула мережа магазинів сімейної покупки «Фуршет», випередивши 10 провідних українських торговий мереж.

Назад