«Фуршет» розширив асортимент продукції під власною торговою маркою

05.05.2016

V6_all.jpg


Навесні лінійка товарів під власною торговою маркою «Фуршет» поповнилася новими позиціями. Так, зокрема, в продуктовому напрямку з'явилися лаваші, дріжджі сухі, квасоля в томаті, заморожені овочі і ягоди, а також вийшла нова лінійка приправ та спецій.

Категорія «Товарів для дому» розширилася такими товарами, як диски ватні, палички для вух, пакети для сміття, кріт для труб і порошок для чищення.

Всі новинки відрізняються найкращим співвідношенням ціни і якості. Придбати товари можна у всіх магазинах мережі*.

*На даний момент заморожені овочі та ягоди ВТМ «Фуршет» є в продажу тільки в магазинах Києва. Найближчим часом вони з'являться в усіх супермаркетах мережі.

Назад