Кількість користувачів Фішка в «Фуршет» досягла півмільйона

01.07.2016

Katocka Fishka Furshet Okko.jpg

«Фуршет» підвів підсумки участі в програмі лояльності Фішка. Починаючи з 2013 року, кількість користувачів, які щомісяця здійснюють покупки з Фішкою, зросла до 500 тис. На сьогодні це 50% від усієї кількості покупців мережі Фуршет.

«Все більше наших клієнтів розуміють, що Фішка - чудовий інструмент робити покупки з максимальною вигодою для себе. Ви накопичуєте бали, і надалі через кожні 500 балів можете використовувати на наступну покупку, - коментує Галина Чігарова, керівник програми лояльності мережі «Фуршет».

В середньому в місяць один покупець списує з картки Фішка від 5 до 1000 гривень. При цьому найактивніше накопичені на Фішці бали використовуються перед святами – Новим роком, 8 Березня, Великоднем, травневими.

До основної картки Фішка видається три брелока. Ними можуть користуватися всі члени сім'ї, допомагаючи один одному збирати більше балів.

Для зручності покупців на кожному ціннику в магазинах «Фуршет» позначено кількість балів, яка нараховується на 1 гривню вартості товару. Таким чином, сума балів, яку ви отримаєте за покупку того чи іншого товару, дорівнює його вартості, помноженої на кількість балів на ціннику. Також є акції, спеціальні пропозиції, кобрендингові програми з партнерами «Фуршет», за якими з Фішкою покупці можуть отримати додаткові бали.

У найближчих планах – залучення нових постачальників і розширення акційного асортименту товарів, за покупку яких можна буде отримувати ще більше додаткових балів.


Назад