Мережа «Фуршет» обрала нову стратегію роботи з постачальниками

Мережа «Фуршет» обрала нову стратегію роботи з постачальниками 11.07.2011

З метою залучення до співпраці постачальників якісної і недорогої продукції мережа магазинів «Фуршет» звернулася до виробників і постачальників продуктів і непродуктових товарів з відкритою пропозицією співпраці. Новий підхід дозволить виявити альтернативних виробників і постачальників, розширити асортимент і географію поставок, зберігши при цьому високу якість товарів, що реалізуються у мережі, а також підтримати вітчизняного виробника.

Мережа магазинів «Фуршет» прийняла рішення звернутися до ринку виробників та постачальників продуктів і непродуктових товарів з відкритою пропозицією про співпрацю. На сайті компанії створена спеціальна сторінка, де виробники та постачальники продуктів і непродовольчих товарів можуть сформувати і відправити заявку про співпрацю з мережею «Фуршет».

Основні критерії, якими керується компанія «Фуршет», обираючи поставників: якість товарів, умови та терміни постачання, ціна, умови оплати, репутація на ринку, можливість роботи через розподільні центри компанії, ведення документообігу через електронну систему (EDI).
«Фуршет» фокусується на роботі з українськими виробниками і постачальниками, що дозволяє підтримати вітчизняного виробника.

Перейти на сторінку "Постачальників"

Назад