Новинки від мережі «Фуршет»: вологі серветки

Новинки від мережі «Фуршет»: вологі серветки 17.06.2011

У мережі магазинів «Фуршет» з'явилися три нові види вологих серветок - неароматизовані вологі серветки, серветки з ароматом м'яти та лайму, серветки з ароматом полуниці. Всі новинки виробляються під ТМ «Фуршет».

Піклуючись про здоров'я, гігієну та комфорт своїх покупців, ми вирішили розширити лінійку вологих серветок, які виробляються під ТМ «Фуршет». Спеціально до гарячого літнього сезону ми випустили три нові види вологих серветок ТМ «Фуршет» - неароматизовані вологі серветки, серветки з освіжаючим ароматом м'яти та лайму, а також вологі серветки з солодким запахом полуниці.

Створені на основі натуральних екстрактів, вологі серветки ТМ «Фуршет» ніжно піклуються про шкіру, м'яко очищають її, заспокоюють, освіжають, тонізують і підтримують необхідний рівень вологості. Не містять спирту.

У кожній упаковці міститься 15 вологих серветок. Вартість однієї упаковки вологих серветок ТМ «Фуршет» - 1,40 грн, що на 40% дешевше, у порівнянні з продукцією інших торгових марок.

Вибираючи вологі серветки ТМ «Фуршет», покупці одержують якісну продукцію за доступною ціною, не переплачуючи при цьому за рекламу, маркетинг і просування товару.

Чистих рук, гарного відпочинку та міцного здоров'я!

Назад