Офіційна позиція національної мережі супермаркетів «Фуршет» з приводу публікацій в ЗМІ

04.06.2016

Ми, Група компаній «Фуршет» (далі за текстом - Компанія) з усією відповідальністю заявляємо. Починаючи з жовтня 2015 року, на мережу «Фуршет» ведеться спланована інформаційна атака, ініційована одним з російських банків з метою дискредитувати і підірвати позиції компанії на ринку шляхом публікації в ЗМІ замовних, завідомо неправдивих та необ'єктивних матеріалів. Метою таких публікацій є спроба очорнити діловий імідж і репутацію нашої компанії, підірвати довіру до мережі з боку постачальників.

Компанія завжди визнавала і визнає свої зобов'язання перед кредиторами. Ми завжди відкриті до переговорів і виступаємо за конструктивне рішення будь-якого питання, що виникає між сторонами. Починаючи з моменту заснування компанії, ми завжди знаходили компромісні рішення з партнерами, які відповідали інтересам двох сторін і згідно з якими виконували і виконуємо наші зобов'язання.

На сьогодні «Фуршет» успішно провів реструктуризацію з рядом банків, домовившись про комбіновані способи погашення. Варіант рішення, який задовольняв обидві сторони, полягав або у викупі боргу через факторингову компанію, або в роботі за схемою Sales-LeaseBack (SLB) або інші інструменти. Схема SLB це фінансова операція, при якій актив передається на баланс кредитора і одночасно передається назад в фінансовий лізинг з правом викупу в кінці строку лізингу.

Заяви у ЗМІ про недобросовісні дії «Фуршету» щодо «виведення активів після того, як кредитори почали процеси стягнення в рахунок кредитної заборгованості великих об'єктів нерухомості» є хибним, оскільки компанія сама запропонувала всім кредиторам розрахуватися своїми активами, що і стало основою успішно проведених реструктуризацій.

Починаючи з 2013 року ми провели велику роботу і досягли компромісу з Приватбанком, Кредитпромбанком, РайффайзенБанкомАваль, ОТП банком, Укрсиббанком тощо. Завдяки цьому за останній період вдалося знизити кредитний портфель на 78,8% - з 186,7 млн.дол. до 39,6 млн дол (з урахуванням начислених відсотків). При цьому ми змушені констатувати, що на сьогодні є банк, з яким не вдалося сісти за стіл переговорів, незважаючи на наші неодноразові спроби протягом останніх трьох років.

Національна мережа супермаркетів «Фуршет» веде прозору фінансову діяльність, починаючи з 1998 року. Фінансові результати компанії з 2001 року підтверджуються провідною аудиторською компанією «Big 4» і знаходяться в публічном доступі.

Закликаємо усе ділове співтовариство - наших колег по ринку, кредиторів і постачальників - уважно ставитися до інформації, звертатися до першоджерел, щоб не стати бездумним інструментом в руках маніпуляторів. Закликаємо ЗМІ до дотримання етики та високих стандартів українських медіа - сьогодні як ніколи майбутнє українського бізнесу залежить великою мірою і від журналістів.

Національна мережа супермаркетів «Фуршет».

Назад