Новини

Зустрічайте lifecell у програмі Fishka!

Друзі, маємо гарні новини! 

Мобільний оператор lifecell приєднується до програми винагород Fishka.

Відтепер для вас - ще більше можливостей для накопичення та використання балів.

Як накопичувати бали з lifecell

Ваше повсякденне спілкування у мережі lifecell може приносити додаткові бонуси. Адже ми повертаємо 5% від витрат на мобільний зв’язок балами на картку Fishka.

Бали за спілкування зможуть отримувати всі абоненти з тарифними планами «Абсолютна свобода S/M/L», «Лайфхак», «Platinum», «Premium» та «3G+ Свобода» і є зареєстрованими учасниками програми Fishka, у профілі яких зазначений номер lifecell з відповідним тарифом.

Якщо ж картка Fishka зареєстрована на інший номер, то клієнт, який є абонентом lifecell, може змінити його в налаштуваннях в особистому кабінеті користувача.

Бали за спілкування у поточному місяці зараховуватимуться один раз, в період з 1 по 10 число наступного календарного місяця.

Перейти на один із зазначених тарифів та почати отримувати бали за користування мобільним зв’язком можна на lifecell.ua, мобільному додатку lifecell або за номером 5433.

Як використовувати бали на зв’язок

Також, всі накопичені за покупи чи за спілкування бали можна використовувати на поповнення рахунку lifecell на myfishka.com.

Просто оберіть потрібний номінал (10/ 20/ 30/ 40/ 50/ 100 грн) та здійсніть замовлення у каталозі винагород.

Приємного спілкування!


*Мається на увазі, що, починаючи з липня 2018 року, щомісячно, у період з 01 до 10 числа відповідного місця, для абонентів оператора мобільного зв’язку ТОВ «ЛАЙФСЕЛЛ», які користуються тарифними планами «Абсолютна свобода S/M/L», «Лайфхак», «Platinum», «Platinum+» , «Premium», «Premium Exclusive», «3G+ Свобода» та є учасниками Програми лояльності Fishka (далі – Програма), здійснюватиметься відповідно до Правил Програми нарахування балів у кількості, що становить 5 % від сплаченої вартості послуг мобільного зв’язку за попередній календарний місяць за номером lifecell. 

При розрахунку вартості отриманих послуг мобільного зв’язку не враховуються суми переказу, здійсненого за допомогою послуги «Переказ балансу», суми, сплачені абонентом за надання послуг «Особливий номер» та/або «Заміна SIM-карт», та/або «Вибір номера», сума, використана абонентом на послуги, що надаються контент провайдерами, а також сума вартості того обсягу телекомунікаційних послуг, що надається абоненту у рахунок вартості придбання відповідного початкового пакету протягом першого місяця після активації початкового пакету з відповідним тарифним планом. При розрахунку суми вартості використаного вартості отриманих послуг мобільного зв’язку не враховується вартість послуг, що були надані не на умовах попередньої оплати. Такі послуги, що були надані без передоплати, враховуються лише після фактичної сплати абонентом вартості таких послуг в повному обсязі.

Першим календарним місяцем, за який нараховуються бали у зазначеному порядку, вважається період з 19.06.18 р. до 30.06.18 р. включно. 

Списати бали з рахунку учасника у Програмі з метою отримання винагород, можна, починаючи з 19.06.18 р., на сайтах lifecell.ua, myfishka.com. Списання балів можуть здійснювати тільки зареєстровані учасники Програми. 

Деталі за телефонами гарячої лінії 0 800 505 118 або 0 800 20 5433 та на сайтах myfishka.com, lifecell.ua